Tii pasul cu cele mai noi tendinte de web design din lumea WordPress? Privind in viitor, noi, ne propunem sa va aratam cateva dintre tendintele care vor marca acest an.

  1. Mobile first

In fiecare an tot mai multe persoane vizualizeaza site-urile web de pe telefonele lor, lasand in urma alte tipuri de proiectii astfel devenind motivul principal pentru care dezvoltatorii si designerii se indreapta rapid catre proiectarea mobile-first.

Acest lucru inseamna ca acestia isi concentreaza atentia catre proiectarea mobile-first si abia mai apoi ajusteaza pentru desktop. Facand acest lucru astfel, site-urile web seamana tot mai mult cu aplicatiile mobile si va pot ajuta cu marketingul omnichannel.

2. Big Typography

Din punct de vedere vizual, Big Typography mare se refera la titluri cu litere de dimensiuni mari. De cele mai multe ori acest tip este folosit in imaginile hero dar si in titlurile de sectiune. De obicei Big Typography se foloseste impreuna cu fonturile din familiile sans, slab și serif.

3. Utilizarea temelor polivalente

Folosirea acestor teme polivalente din ce in ce mai des le transforma intr-o alta tendinta a anului 2020. Acestea includ personalizari si plug-in-uri integrate alaturi de caracteristicile lor de proiectare web si pot lucra cu un numar mare de site-uri web independente. In aceste conditii, temele polivalente sunt preferate de organizatiile mari deoarece isi pot dezvolta afacerea prin gestionarea mai multor site-uri în acelasi timp. 

4. Fundaluri video

Fundalurile video au fost intotdeauna complicate de obtinut datorita modului in care acestea pot incetini timpul de incarcare pentru un site web. Lucrurile devin mai accesibile in aceasta privinta si nu doar dezvoltatorii experimentati folosesc videoclipuri de fundal.

Cu creatorii de teme si optimizatorii video, este mai usor ca niciodată sa includeti videoclipuri ca fundal in sectiunile site-ului web. Videoclipurile pot fi transformate in GIF-uri pentru o optimizare mai buna.

5. Optimizarea căutării vocale

voice search wordpress

Deoarece utilizatorii prefera sa foloseasca mai mult cautarea vocala in loc sa tasteze efectiv, este un semn ca aceasta tendinta WordPress va continua si în 2020. 

Optimizarea cautarii vocale este un instrument excelent pentru toate tipurile de intreprinderi, pentru a obtine mai multa implicare din partea clientilor.

6. Realitatea augmentată și realitatea virtuală (AR și VR)

virtual reality vr wordpress

Cele mai multe companii și dezvoltatori aleg AR și VR pentru a-și crește amploarea și pentru a atrage mai mulți consumatori în acest proces.

WordPress a autorizat complet conținut VR cu imagini și videoclipuri în 360 de grade. Popularitatea la care a asistat este de așteptat să continue și în 2020. Pentru site-urile web bazate pe fotografii și video, aceste două opțiuni ar ajuta cu adevărat la stimularea site-ului.

Pe masura ce tot mai multi oameni sunt constienti de importanta unui site web, competitia devine din ce in ce mai apriga. Pentru a supravietui in acest mediu competitiv, fie ca este un site de prezentare, un magazin online sau orice alt tip de site, acesta trebuie sa fie cat mai bine structurat si mai amplu dar totodata usor de navigat si de inteles de catre vizitator deoarece site-ul nu este doar o prezentare vizuala a firmei, este chiar oglinda acesteia.