Woocommerce vs Shopify

Woocommerce vs Shopify

Am ales in mod special să purtam o discuție despre Woocommerce și Shopify deoarece în top 10 a celor mai folosite platforme de magazine online , acestea se află pe primele două locuri pe plan mondial .

  • WooCommerce | 28.06%
  • Shopify | 9.67%
  • Magento | 7.91%
  • MonsterCommerce | 5.87%
  • VirtueMart | 4.36%
  • PrestaShop | 4.27%
  • WixStores | 3.46%
  • BigCommerce | 2.27%
  • OpenCart | 2.17%
  • osCommerce | 1.29%

WooCommerce și Shopify sunt cele mai importante platforme de comerț online, și ambele ușurează oricui să construiască o afacere care vinde produse și servicii de tot felul pe o piață globală în creștere rapidă – dar deși atât WooCommerce, cât și Shopify oferă elementele esențiale pentru crearea unui magazin online funcțional pe deplin, acestea funcționează foarte diferit. Ce ar trebui să alegeți pentru noua dvs. activitate de comerț online? Răspunsul? Depinde de buget , de expertiza dvs. tehnică și de obiectivele pe termen lung ale site-ului magazinului online.

Ce ar trebui să includă magazinul dvs. online?

Constructorii de magazine online trebuie să includă câteva caracteristici de bază pentru funcționarea oricărui tip de magazin, rămânând suficient de flexibili pentru a răspunde nevoilor unor nișe extrem de specifice. Cel puțin, magazinul dvs. online are nevoie de instrumente esențiale de vânzare cu amănuntul, cum ar fi o modalitate de a afișa produsele, de a gestiona plățile, de a gestiona comenzile și de a oferi contact și asistență pentru clienți. De asemenea, veți avea nevoie de o vitrină personalizabilă care să reprezinte marca dvs. și tipurile de produse și servicii pe care le oferiți.

Alegerea dvs. de o platformă de comerț online depinde, de asemenea, de planurile dvs. de creștere a afacerii dvs. și de extindere a sferei site-ului dvs. Unii antreprenori online ar putea avea nevoie doar de un magazin mic pentru a vinde un număr limitat de produse, în timp ce alții ar putea plănui să dezvolte afacerea într-o întreprindere mai mare care are nevoie de mai mult spațiu și resurse online. De asemenea, este important să luăm în considerare cine va gestiona site-ul magazinului și cât timp ar putea dura.

Cu mai multe componente care pot fi amestecate și potrivite pentru a construi un magazin personalizat, WooCommerce oferă control și flexibilitate într-un site WordPress self-gazduit.

Ce este WooCommerce?

Plugin-ul Woocommerce este gratuit si poate fi instalat pe orice site web construit cu WordPress, un software gratuit care vine cu codul sursă pentru crearea unui site de bază. Pentru a utiliza WordPress, veți avea nevoie de propriul nume de domeniu și de un cont cu un furnizor de hosting – un aranjament cunoscut sub numele de „self-hosting”, deoarece site-ul dvs. poate fi mutat în orice gazdă preferați. Odată instalat WordPress pe contul de gazdă, puteți instala plugin-ul WooCommerce, îl puteți activa și puteți începe să vă construiți magazinul.

Plugin-ul vine cu o serie de instrumente esențiale pentru configurarea unui magazin online, cu pagini de produse, coșuri de cumpărături, portaluri de plată și opțiuni pentru personalizarea temei generale a WordPress a magazinului. Utilizatorii pot instala, de asemenea, teme prietenoase cu acesta din directorul de teme WordPress și o varietate de dezvoltatori online. Dacă caracteristicile principale ale WooCommerce nu oferă toate funcțiile pe care le căutați, puteți adăuga mai multe cu o varietate de extensii care pot fi achiziționate și instalate în pluginul de bază.

Ce este Shopify?

Cu o serie de caracteristici esențiale încorporate în platformă, Shopify oferă o soluție „unică” pentru configurarea și rularea unui magazin complet funcțional într-un timp foarte scurt, fără a fi necesară expertiza tehnică. Acesta este o platformă găzduită, ceea ce înseamnă că oferă utilizatorilor un set de instrumente și șabloane care pot fi personalizate rapid și populate cu produse. Totodata se ocupă de partea tehnică a lucrurilor, astfel încât pentru mulți utilizatori, configurarea unui magazin pe Shopify poate fi la fel de simplă ca personalizarea uneia dintre mai mult de 100 de teme și adăugarea produselor sau serviciilor. Acesta include, de asemenea, integrarea cu rețelele de socializare populare și site-urile de pe piața online, astfel încât vizitatorii pot face achiziții direct de pe acele site-uri.

Deoarece Shopify este un furnizor complet găzduit, utilizatorii trebuie să lucreze în cadrul temelor și instrumentelor oferite de site. Proprietarii magazinelor nu au acces la codul sursă al site-ului lor și nu este posibil să adăugați mai multe funcții cu teme și plugin-uri, însă Shopify oferă asistență pentru clienți robust și încorporat în multe dintre funcțiile pe care WooCommerce le poate oferi doar prin extensii.

Prețuri și servicii

Utilizatorii Shopify au de unde să aleagă mai multe planuri pe niveluri care să ofere funcții și niveluri diferite de servicii, astfel încât utilizatorii să aibă o singură plată lunară care să includă fiecare aspect al configurarii și rulării unui site la nivelul ales. Cu planuri cuprinse între 29 $ și mai mult de 200 $ pe lună, Shopify ușurează utilizatorilor să își bugeteze pentru configurarea și rularea unui magazin online.

Plugin-ul WooCommerce în sine este gratuit, dar configurarea unui magazin de magazine necesită un site WordPress și asta presupune achiziționarea unui nume de domeniu și obținerea unui cont de găzduire. Utilizatorii pot, de asemenea, să aibă nevoie să cumpere diverse extensii , precum și alte pluginuri sau teme pentru a face site-ul să funcționeze corect, astfel încât poate fi mai dificil să prezicem cât costă un site de acest tip – iar aceste costuri se pot schimba pe măsură ce site-ul necesită componente noi.

WooCommerce și Shopify sunt opțiunile de top ale web-ului pentru configurarea și rularea unui magazin online – și în modurile lor diferite, ambele platforme fac posibilă ca aproape oricine să lanseze o nouă acțiune de comerț electronic.

Cât de mult control ai asupra funcționalității site-ului tău?

În ceea ce privește platformele găzduite, Shopify este de fapt una dintre soluțiile mai flexibile. Dar încă nu se poate apropia de controlul pe care îl obțineți cu un site WooCommerce care se găzduiește de sine stătător, motiv pentru care WooCommerce este câștigătorul clar în această secțiune.

Cu WooCommerce, aveți câteva modalități de a personaliza funcționalitatea magazinului dvs.:

Tema ta
Cele peste 50.000 de plugin-uri WordPress, inclusiv o mulțime care sunt concepute special pentru WooCommerce
Cod personalizat (unul dintre avantajele unei soluții găzduite de sine)
Deci ce te lasă să faci? Ei bine, puteți, de exemplu, să faceți ceva de genul Qüero Handmade Shoes și să vindeți produse personalizate pe o scară care ar fi destul de imposibilă cu Shopify.

În mod similar, flexibilitatea WooCommerce este evidentă și în ceea ce privește variațiile de produs. Cu WooCommerce, nu există nicio limită la numărul de variații pe care le puteți utiliza, în timp ce Shopify pune o capacitate de 100 de variante pe produs și 3 opțiuni totale pe produs, indiferent de planul Shopify pe care îl utilizați.

Cât de flexibil este restul magazinului tău Shopify? Ca și WooCommerce, puteți personaliza magazinul Shopify cu:

Teme – puteți găsi atât teme de la terțe părți, cât și teme la magazinul cu teme Shopify.
Aplicații – acestea sunt similare cu plugin-urile WordPress în concept și sunt colectate pe site-ul Shopify.
Shopify vă permite, de asemenea, să adăugați HTML personalizat, dar numai pe pagina de start a magazinului dvs., ceea ce este evident un factor limitativ.

În timp ce aceste instrumente vă oferă o mare flexibilitate pentru o platformă găzduită, totuși aveți să vă loviți niște pereți – cum ar fi limitele de variație a produsului menționate anterior – care sunt imposibil de rezolvat. Acest lucru nu se întâmplă cu WooCommerce

Ce metode de plată oferă fiecare platformă?

Atât WooCommerce, cât și Shopify se mândresc cu liste lungi de gateway-uri de plată. Cu excepția cazului în care aveți o situație foarte de nișă, probabil că nu veți observa o diferență. Shopify percepe o taxă suplimentară dacă utilizați o poartă de plată externă, ceea ce ar trebui să fie o considerație importantă, deoarece această taxă poate fi de până la 2% (în plus față de ceea ce percepe gatewayul dvs. de plată).

Woocommerce

Din cauza naturii deschise a WooCommerce și a comunității mari de pluginuri, puteți găsi o tonă de gateway-uri de plată WooCommerce.

În primul rând, WooCommerce acceptă toate gateway-urile populare precum:

Dunga
PayPal
Pătrat
Authorize.Net

Dar, dincolo de sprijinul pentru băieții mari, unul dintre avantajele WooCommerce este că puteți accesa tone de gateway-uri de plată de nișă precum:

Postgiro (o poartă suedeză)
Przelewy24 (o poartă poloneză)
Etc.
Știm că probabil nu ați auzit niciodată despre ultimele două – dar asta este ideea! WooCommerce are atât nume mari, cât și gateway-uri regionale.

Pentru Romania de exemplu vă puteti configura magazinul online astfel încat plata să se faca prin extensia a celor de la euplatesc.ro .

Shopify

Shopify are propriul său gateway de plată care necesită în esență configurare zero. Dar, dacă preferați să utilizați o poartă de plată terță parte, Shopify acceptă, de asemenea, toți tinerii cum ar fi:

PayPal
Dunga
Authorize.Net
Și pentru a nu fi depășit, Shopify se laudă și cu propria sa listă lungă de gateway-uri de plată locale.

Totuși, Shopify vă va percepe un tarif suplimentar dacă utilizați un gateway de plată extern. Așa cum am spus, acest lucru merită cu siguranță atenție.

Lasă un răspuns

Call Now Button
Copy link